Tryin\' To Throw My Arms Around The World

Brothers In Arms

Een snelle update vanuit het motel, maar eindelijk....ik ben Wino, Cris & Wendy tegen gekomen.

Na een vlucht van twaalf uur en een vertraagde vlucht van Wino kwam ik hem dan tegen in de aankomsthal in San Francisco. Vrij bijzonder om hem tegen te komen na 10 maanden ergens op een vreemd vliegveld, en dan ook nog dat ik hem op moest wachten natuurlijk. Ik kan me ongeveer voorstellen hoe pappie en mammie zich straks moeten voelen.

Daarna zijn we eigenlijk in de auto gesprongen en zo snel mogelijk richting de Grand Canyon gereden. Na twee en en halve dag kwamen we daar aan en hadden we daar met Cris en Wendy op het mooiste uitzichtpunt afgesproken. Met al die toeristendaar hoopte ik dat het niet al te emotioneel zou worden.Na een eerste blik op dewel erg grote Grand Canyon kwamen we ze al snel tegen. Leuk momentje....haha. Dit is nog waziger, als je tussen al die toeristen dan je broer ziet lopen.

Daarna zijn we een middagje rond de Grand Canyon gelopen en hebben we hier de zonsondergang bekeken. Daarna terug naar het plaatsje waar Cris en Wendy hun overnachting hadden geboekt en nog wat gegeten. Ondertussen waren alle andere motels volgeboekt dus hebben Wino en ik een eerste keer in de auto kunnen overnachten. Gelukkig is hij groot genoeg en past de auto van C&W bij ons in het kofferbak.Ondanks de DVD speler, Airco, stoelmassage, met afstandsbediening startende motor encruise control valtde auto een beetje tegen.

Gisteren zijn we doorgereden naar Bryce Canyon wat ook vrij indrukwekkend is. Nu lig ik op de motelkamer en gaan we zo ontbijten en op naar het volgend nationaal park. Wino is ondertussen de fotograaf, dus de foto's komen wel.

Reacties

Reacties

Remco

Like!

marjo

Wat een leuke foto boven je verhaal.
Ik beloof dat ik niet te emotioneel zal worden op het vliegveld.

Ramona

Wat een toepasselijke titel en die foto, oooooooooooh!!!
Wino zal vast en zeker en foto van jullie 'big car' hebben gemaakt, ik ben benieuwd, of is de auto van Cris en Wendy gewoon heel erg klein?!?
Je bent mooi op tijd uit Nieuw-Zeeland vertrokken, zware sneeuwstormen.

Peter

Mooi! Brothers re-united... Heel veel plezier daar.
Groeten,
P.
ps. @Wendy: let een beetje op de heren daaro ;)

Richard

Where are the Arms?

Reunited!
Groeten aan jullie allen. Leuke foto. Geniet ervan. We kunnen jullie foto's wel eens vergelijken met de mijne van 25 jaar geleden. Ik zal ze uitgraven.

Groeten, ook namens Wilma, Richard

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active