Tryin\' To Throw My Arms Around The World

Road Trippin'

De road trip zit erop. Nog twee dagen San Francisco en dan vliegen we samen terug naar huis. Vanaf London heb ik wel alleen een vlucht terug naar Amsterdam, dus ik kom welzo gepast alleen aan.

Even een korte samenvatting van de afgelopen weken. Na de Grand Canyon zijn we samenwat Nationale Parken gaan bezoeken. Eerst Bryce NP wat indrukwekkend was, daarna Zion wat ook prachtig was en daarna door naar Las Vegas. Wat valt er over die stad te melden? Het is gewoon een grote kermis en attractiepark. Niets is te gek, zolang je maar genoeg geld hebt. We zijn er maar een nacht gebleven en ik wil er graag nog wel een keer heen terug. Naar Las Vegas gaan na een jaar backpacken is niet het handigste.

Na een mislukte poging om de omgevallenJoshua Tree te vinden in Death Valley (49 graden) zijn we van daar uitnaar Seqouia NP gegaan om de nogrechtstaandebomen te bekijken. In Yosemite hebben we daarna wilde beren enslangen gespot, waar Wendy minder van onder de indruk was. Nu zitten we in een achterbuurt in San Francisco in ons hotel. Altijd leuk om 's avonds over straat terug te lopen naar het hotel. Vandaag zijn we over de Golden Gate brug gefietst en zijn we lekker verbrand. Het is gelukkig niet zo warm als in Death Valley, maar toch wel warm genoeg. Morgen gaan we naar Alcatraz, en dan zit de laatste dag van mijn reis er alweer op. De dag erna vliegen we in de middag terug naar huis.

Van de ene kant kijk ik er wel naar uit om weer lekker naar Wijlre te komen, maar van de andere kant weet ik ook dat dan het reizen er weer voorlopig opzit en dat ik danwerk moet gaan zoeken. Ik heb er nu wel zin in, maar als ik straks twee weken aan het werk ben zal ik er wel anders over denken. Maar goed, eerst nog even naar 'The Rock'.

Reacties

Reacties

Richard

Hoi Jongens en Meisje,

Geniet nog even van jullie vakantie!!

Richard

oma

geniet nog van de laatste vacantiedagen,wij hopen allemaal jullie zaterdag gezond en blij
weer thuis te zien.
groetjes
oma.

Emmy

mike, wino, cris en wendy, hoop dat jullie genoten hebben. en geniet nog van jullie laatste dagen! Tot snel! Xx emmy

Casper

Hoi Mike,
Zo dadelijk vertrekken we vanuit het regenachtige Wijlre naar Schiphol, jullie zullen nu wel inmiddels in London zijn en we hopen dat de lange vlucht is meegevallen.
Nu nog een kort stuk van London naar Schiphol en dan samen het laatste stuk met het busje naar HUIS.
We hopen op een voorspoedig verloop tot straks
Pap en Mam.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active