Tryin\' To Throw My Arms Around The World

Landing In London

De reis rond de wereld zit erop, ik ben nu weer terug in London. Nu wachten op de vlucht naar Amsterdam voor het laastste stukje terug naar huis. Wino, Cris & Wendy hebben een vlucht eerder dus die zitten nu in het vliegtuig. Ze wachten me in Amsterdam weer op hoop ik.

De laatste dag in San Francisco zijn we naar Alcatraz gegaan, wat wel goed bevallen is. Het ligt er erg vervallen bij, maar het is wel interessant om te zien. De vlucht met Virginwas een van de minste van alle wat ik heb gehad. Air New Zealand is toch het beste. Moet ik die toch maar vaker gebruiken.

Het laatste verhaal van mijn reis zal ik wel vanuit Wijlre schrijven. Ik kan in ieder geval zeggen dat het super is bevallen en ook geweldig is gegaan. Eigenlijk zou iedereen dit moeten kunnen doen. Ik heb een hoop backpackers ontmoet en iedereen heeft natuurlijk zijn eigen planning. Er gaan er veel naar Zuid-Amerika en Zuid-Oost Azie, wat ik dus heb overgeslagen. Er zijn een heleboel manieren om zo een backpack jaar in te vullen, maar ik ben wel blij met hoe ik het heb gedaan. Ik kom tevreden naar huis, haha. En door al die verhalen van andere backpackers heb ik nu nog genoeg plannen voor de toekomst.

Ik zie jullie wel in Wielder!!!!

Reacties

Reacties

Richard

Hoi Mike We zijn op je aan het wachten. Met Spandoek. Ha ha ha.

Andrea, Eric en Rena

Mike,

Welkom thuis met de groeten van ons alle drie.

Ramona

Waar blijft dat laatste verhaal???
En de foto's van Amerika???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active